Khamis, 11 Ogos 2011

mahasiswa oh mahasiswa (PART 1 )

dah lama tak buat entry . ok .kali ni saya nak cerita dari A sampai Z waktu mula2 saya masuk uia dulu .
biasa lah , waktu mula2 mendaftar dulu ,kami selaku pelajar FIRST YEAR pun memulakan langkah awal . mula2 :

BANGUN AWAL PAGI .
 -ala ,biasala . ko igt sikt ke student nak mendaftar waktu tu . beribu-riban ..kami kena pakai baju kurung + tudung putih . itu sebab nak bezakan student baru dgn comittee kot . ops lupa . kami mendaftar kat kampus petaling jaya .kat sini la jugak ibu saya jumpa kawan lama dia .kebetulan anak makcik tu pun nak mendaftar jugak kat situ . ok . kita lupakan  ja kisah makcik2 tu . so , proceed  to  mahallah . utk pengetahuan korang , saya tinggal kat mahallah khadijah (KC) ,aras satu , and nombor bilik kalau x silap 122 kot .haha. . lepas ambik kunci bilik , saya dgn terujanya mengangkut semua beg2 yg banyak lagi berat tu menuju ke bilik .bila sampai je , ok ..bilik tu memang cukup2 muat utk 4 org . room mate saya waktu nadirah dari perak jugak (wah , bangga2) , jamilah and aisyah . both dari kelantan . dah check bilik semua , dah tiba la masanya ibu saya nak  ucap selamat tinggal . oh maaaannn ... redha je laaa.
muka sedih kena tinggal . (sedih ke ?)


hidup dengan roommate saya ni memang sgt best. bayangkan , si nadirah ni cakap utara , yang jamilah pulak dengan dialek kelantan diaa ..tapi apa2 pun , memang terbaeeekk laaa.. saya tak nak cakap byk , korang tengok je la gambar2 waktu taaruf week kat pj ni ..

banner oh banner


both from treacher methodist girl school  :D

ein :)



                            
                                    boleh bayangkan tak semua barang2 tu nak subat dalam viva ??

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan