Khamis, 15 September 2011

Impian Saya Siapa Yang Tahu

Bismillahirrahmanirrahim ..

Saya tahu ,semua orang punya cita-cita .Same way goes to me . Saya amat meminati fotografi .Ini bukan cakap kosong kerana apa yang saya desire saya akan cuba buat ia sampai jadi kenyataan . Yes . Barang fotografi bukanlah murah .Its quiet expensive .Bermodalkan  hasil duit gaji semasa saya bekerja sambilan sebelum keluar result SPM ,saya beli body Nikon d70 ,model 2004 . Second-hand .Lagi pun , kawan saya cakap ,kalau kita nak mula dengan fotografi , we should learn from below .OK ,saya sahut cabaran itu  .

Melalui Ejadfotopoyo ,saya belajar apa itu bokeh , exposure ,ISO and so on .. Disebabkan saya menyambung pelajaran ditambah lagi jadual yang sangat pack ,saya sudah tak ada masa lagi untuk outing . Insyaallah , saya bercadang untuk meneruskan pembelajaran dalam bidang ini dan dalam masa yang sama ,saya ingin menjadi pelopor muslimah photographer yang mementingkan nilai nilai islam dalam karya saya . Insyaallah ,mudah mudahan Allah mendengar doa saya .

2 ulasan: