Khamis, 8 September 2011

selamat berjuang , sahabat :D

Assalamualaikum .
 Saya tumpang gembira dengan beberapa kejayaan rakan - rakan saya yang berjaya melanjutkan  
 pelajaran ke luar negara .
 Mabruk 'alaika ya sodikhoti !


nadirah .
currently in yarmouk ,jordan (correction , they are siblings)




Nurul Miza Shasheiha (left).
 Will fly to Cairo this 15th  Sept.
Nadirah dan Miza adalah rakan baik saya dari tingkatan satu sehingga sekarang . *i've lost them :(                                               
 Oh by the way , tahniah juga kepada sisters and brothers IIUM Nilai yg turut sama akan berlepas atau telah berlepas  ke luar negara . *sorry for not mention their name kerana terlalu ramai ..
saya ? oh , nampaknya terSTUCK di sini sahaja lah .. Insyaallah , saya berharap agar saya dapat menyambung degree ke abroad suatu hari nanti . Bak kata Amirah , dorm mate saya,

                             'marilah kita sama-sama fight untuk communication ..'

Berada di IIUM ini pun saya sudah sangat sangat bersyukur kerana inilah titik perubahan saya untuk menjadi insan yang lebih baik . Pendekatan diri kepada Allah ,rakan-rakan yang baik lagi sangat membantu , oh tak lupa juga inilah suasana yang saya inginkan selama ini . Alhamdulillah , syukur .

kampus saya di Nilai
                                       
mahallah (asrama) saya yang menghadap Masjid Putra Nilai
                                         
Akhir kata , usaha yang berpanjangan pasti akan membuahkan hasil :)

                                                                            p/s : i need some rest 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan