Jumaat, 23 September 2011

MOOD SAYA IALAH ...

ok , sekarang mood saya ialah :

                 SAYA SANGAT MENYAMPAH DENGAN FACEBOOK SEKARANG

bila online ,
akan mengadap muka yang sama ,
status yang entah apa-apa ,
dan ada jugak sesetengah manusia yg letak DP  yang perasan  hot and etc.
come on , be mature la sikit .


mood kedua :

                                             STRUGGLE OUT FOR FINAL EXAM ! 



exam yang sudah pun bermula pada 22hb dan 
insyaallah akan berakhir pada 29hb ini  . 



mood ketiga :

                    PHOTOGRAPHY CONTEST DAN INI KALI PERTAMA SAYA MENYERTAI !


saya telah menghantar gambar ini untuk pertandingan tersebut .
ini adalah kali pertama saya menyertai pertandingan fotografi .
menunggu komen dan mungkin kritikan .
sila klik di sini untuk mengetahui  model itu
 *haha

mood keempat :
                                         
                                           MENUNGGU CUTI SEM SELAMA 3 BULAN !


ya , 3 bulan yeee..
 insyaallah saya isikan dengan sebaik mungkin .
perancangan ke Terengganu bersama2 rakan IIUM ,menyertai IPTIM  dannn ..
cari side income !







Tiada ulasan:

Catat Ulasan